top of page

Mano vasara

Šią vasarą išsipildė mano svajonė - skrendame į Turkiją. Mama sukrovė lagaminus ir mes jau oro uoste. Kylant lėktuvui stebėjau, kokia žalia ir graži Lietuva. Turkijoje labai patiko žydra kaip dagus jūra ir balti paplūdimiai. Bet labiausiai patiko žmonės - visi linksmi, šypsosi.

Bet viskam ateina pabaiga. Skrendame namo. Pailsėjusi ir pasisėmusi jėgų rugsėjo pirmąją skubėjau į mokyklą.

Dominyka

Vasara vaikams - pats smagiausias metų laikas. Visi laukia šiltos saulės spindulių šilumos, pramogų, nuotykių. Vasaros atostogų laukiau ir aš.

Įspūdingai laiką praleidau pajūryje. Vasara tuo metu nepagailėjo šilumos. Oras buvo puikus. Daug kartų maudžiausi, "kovojau" su bangomis, padėjau broliui statyti smėlio pilis.

Vasarą daug laiko praleidau gryname ore, daug žaidžiau, perskaičiau daug knygų, susiradau naujų draugų.

Silvija

Kelionės, pramogos, patirti įspūdžiai suteikė naujų jėgų. Buvimas gamtoje leido pajusti teikiamus vasaros džiaugsmus. Vasarą džiaugiausi galimybe plaukti baidare, išvyka į Palangą, Karklę bei Šventąją. Stebėjau Kėdainių ledų šventę, regėjau įspūdingus fejerverkus. Praėjęs puikus vasaros laikas mano atmintyje paliks neišdildomus įspūdžius.

Ema

Pagaliau atėjo ilgai laukta vasara. Vaikai išsilakstė kas sau. Birželio 21 dieną šventėme mano 10-tąjį gimtadienį. Nuo tėvų gavau gerą, nuostabią dovaną - triušiuką Džerį. Liepos mėnesį vykome į Šventąją. Ten įvyko daug smagių dalykų: važiavau vandens motociklu, gatvės dailininkė nupiešė mano portretą, nuėjau į juoko kambarį.

Ernestas

Birželio pradžioje su šeima skridome į Sicijilą - Italijos salą. Ten ne tik maudėmės šiltoje jūroje, bet ir kopėme į Etnos ugnikalnį, leidomės į žygį tarpekliu. Po dvylikos puikių dienų grįžome į Lietuvą. Čia mus pasitiko vasariški orai, bet atostogų nuotaikos tai nesugadino.

Greta

Atostogos yra pats šauniausias metas vaikams. Per jas galima pailsėti nuo pamokų. Visi svajoja nuvažiuoti prie jūros bei pasideginti mūsų karštoje saulėje. Tikiuosi, kad ir kitais metais patirsiu daug įspūdžių.

Ugnė

Mano vasara niekuo nebuvo ypatinga. Negaliu pasigirti turiningomis kelionėmis ar išvykomis. Tiesiog buvo daug šilumos, saulės, džiaugsmo, šėlsmo su draugais kieme. Teko prisiminti savo pareigas mokslui - perskaityti keletą knygų. Bet tai nenuvargino, nes jos buvo įdomios.

Aušrinė

Vasara - mano mėgstamiausias metų laikas. Galima daug maudytis tvenkiniuose, jūroje, daug laisvo laiko. Vasarą norisi daugiau pakeliauti, kuo daugiau pamatyti. Tikiuosi kitais metais dar kartelį nuvažiuoti į Klaipėdą, tuo pačiu paatostogauti prie Molėtų ežerų. Su nekantrumu laukiu kitos vasaros.

Deimantė

Baigėsi mokslo metai, prasidėjo ilgai lauktos vasaros atostogos. Šios vasaros laukiau, nes pirmą kartą ruošiausi važiuoti į sporto stovyklą. Stovykla man paliko neapsakomą įspūdį. Susiradau daug naujų draugų, įgijau savarankiškumo, patobulėjau.

Emilija

Šią vasarą išsipildė mano svajonė. Labai norėjau nuvykti įkitą šalį. Aplankiau net dvi šalis - Lenkiją ir Latviją. Patiko gražios bažnyčios, pilys. Plaukėme laivu. Prabėgo vasarėlė, liko tik prisiminimai ir nuotraukos.

Indrė

Dar vasaros pradžioje negalėjau suprasti, kad baigėsi mokslo metai. Tačiau, kai sudundėjo trys griaustiniai, prasidėjo maudynių sezonas. Sušilo oras. Dienos slinko kaip ir kiekvieną vasarą. Maudėmės, kaitinomės saulėje, pramogavome.

Prasidėjo rugsėjis. Kartu ir smagu, kai esame vėl su klasės draugais, bet ir liūdna, nes tai paskutiniai metai su mūsų mokytoja.                                                                                                                                                                                                   Simona

Draugystė

Draugystė kiekvieno žmogaus gyvenime yra labai svarbi. Savo geriausią draugą reikia atrasti. Turėti draugą - didelis džiaugsmas. Draugas niekada nepamirš tavo gimimo dienos ir padovanos ką nors malonaus, sugebės tave nustebinti. Draugus sieja artimas, glaudus ryšys.  Ryšys - tai draugystės pagrindas. Rūpindamiesi vieni kitu sukursime stiprią draugystę. Draugystė nepaiso žmogaus amžiaus. Kiekviename laiko tarpsnyje žmonės tikisi, ieško tikrojo draugo. Ir randa, jei draugystę sieja su meile, pagarba, pasitikėjimu, supratimu.                                                                                                                                                 Ema

Draugystė. Kiek daug reiškia šis žodis. Tai džiaugsmas, nuoširdumas, gerovė. Nuo pat vaikystės mus lydi draugai. Be jų negalime įsivaizduoti gyvenimo. Iš didelio būrio išsirenkame artimiausius draugus. Jie tave supras, jei reikės, padės ir nelaimėje. Tu atsakysi tuo pačiu.                                                                                                                                                         Simona

Turėti draugą yra labai svarbu. Aš taip pat turiu draugų ir vieną geriausią draugę vardu Erika. Draugystė - pats nuostabiausias dalykas pasaulyje. Ji suteikia daug džiaugsmo. Niekada nenorėčiau prarasti savo draugų.                              Ugnė

Dažnai susimąstau, kas yra draugystė. Štai klasėje mes lyg ir visi draugai - klasės draugai, tačiau draugaujame tikrai ne visi. Juk negali būti visi draugai, nes esame labai skirtingi, kiekvienas turi savo charakterį. Draugystė - sudėtingas jausmas. Turi draugauti ne tik žmonės, bet ir jų sielos. Norėčiau, kad visi turėtume tikrą draugą.                                                              Dominyka

Draugystė - tai nuostabus jausmas. Ji nuspalvina liūdną dieną, padeda sunkiu metu. Kiekvienas turime daug draugų. Tikrasis draugas yra tik vienas.                                                                                                                                                                Indrė

Aš turiu daug gerų draugų. Bet keletas iš jų yra nepakeičiami jumoristai, galvočiai, šokėjai... Tai Lukas, Martinas, Rusnius, Paulius, Armandas. Taigi, čia yra mano geriausių draugų ratas.                                                                                                  Ernestas

Kiekvienam žmogui draugystė yra svarbi. Draugystė yra didelė vertybė. Jei turi gerą draugą - esi laimingas. Be draugų būtų liūdna. Smagu keliauti gyvenimo taku, kai šalia yra gerų draugų. Džiugu, kad jie tau linki gero, nieko nepavydi, visada padeda ir supranta.                                                                                                                                                                                                     Silvija